Rozetka.com.ua – не псуйте собі настрій (відгук)

rozetka

Якось до 8 грудня у мене завжди були більш-менш хороші враження про розетку нічого особливого, дзвінки в 8 ранку, привозили на годину пізніше, як всюди 🙂

Але на цей раз їхні дії мені були в корінь неприємні і неправильні на мою думку.

Замовляв на подарунок Amazon Kindle 5 та обкладинку AirOn Comfort, які ідуть комплектом і відповідно останній товар був зі знижкою 10%. Подзвонили, сказали, що буде в понеділок з 19-00 години в магазині, де й можна буде забрати усе.

В понеділок я передзвонив в обід і мені сказали, що я можу іти і забрати товар з 19-00. Звісно я прийшов о 19-00 і товару не було ще, сказали, що буде протягом 30 хв. Часу було мало, але я погодився зачекати в магазині. О 19-30 на ресепшені мені сказали, що товару ще нема, як виявилося, не було обкладинки, то я погодився забрати лише книгу, так як був потрібен подарунок.

Якихось варіантів розрулювання їхньої помилки надано не було і уже на наступний день я захотів обкладинку замовити із тією знижкою, що була, так як брав комплект і по їхній вині я не зміг його забрати. Звичайно менеджери не вбачали потреби скинути ціну до попередньої і вліпили мені повну. Ну чорт з ними подумав я, бо шукати ще десь не хотілося.

Навчений уже минулим досвідом я дзвонив до них два дні і два дні вони мені казали, що після 19-00 буде товар. Дзвонив потім в 19-00 і звісно обкладинки не виявлялося. Я забив і уже через декілька днів мені написали на емейл із вибаченнями за затримку та повідомили, що товар уже є. Через декілька днів я зателефонував їм і уточнив чи можу я нарешті отримати замовлення і мені повідомили, що воно мене чекає.

Прийшовши уже вдруге у магазин, моєму здивуванню не було меж, бо мені повідомили, що я відмовився від товару. Потім менеджер вичислив, що термін замовлення вийшов і його автоматом відмінили, при тому я дзвонив і мені казали, щоб я приходив. В результаті мені надали безкоштовну доставку і аж через два дні привезли товар і то з проблемою, бо довго не могли знайти вулицю.

Ось такий от квест в отриманні товару я пройшов в розетки!

Останній там куплений товар! І вам не раджу!

Черкаси дуже хороше і зелене місто, остання й є вирішальним у подорожі до нього, тому перевіряйте обов’язково погода Черкассы для найкращого відпочинку в хорошому місті. Нехай погода не псує вам життя!

Share
  • os_tannja

    сестрі хлопець замовляв навушники, не розпакував одразу (то мав бути подарунок) – прийшли з порваним поролоном. сказали, що звісно можна відправити на заміну, але зараз типу довгі черги (і чого б це) і можна чекати місяць. плюс за відправку туди – 20 грн. і назад за отримання – стільки ж. вирішили не ризикувати, лишили як є, зняли поролон зі старих косів, де штекер накрився.

    • ну тут, якщо товар був запакований, то звісно розетка не винна) з відсилання-присиланням теж неоднозначно все, адже брак з боку косів, а розплачувати (доставка туди-сюди) має розетка – це було б дуже приємно для нас, якби розплачувалася вона, але думаю досить витратно для них.

      хз як дивитися на цю ситуацію.

  • jin

    А мені поки що не хочеться шукати альтернатив. Проблем дотепер не було. Так що поки не появляться проблеми пов’язані зі мною, відмовлятись не хочеться від їх сервісу.

    • ну просто треба буде готовий, що в ситуаціях, коли буде тупити постачальник чи хтось у всьому ланцюгу все завалиться і товар буде доходити хз скільки часу, а вам казатимуть, що все ок.

      • jin

        До цього треба бути готовим в будь-якому інтернет-магазині в будь-якій країні 🙂

  • RomanDutchak

    Мне норм, привозят обычно без проблем. Нравится то что 7 дней в неделю.

    • ну 7 днів в тиждень ок, але при цьому замовленню мого товару не було ні в суботу, ні в неділю і далі теж вже не було)

  • У меня тоже проблем с ними не было, наоборот, при последней покупке они порадовали меня сервисом. 

    P.S. в статье ни слова про украинский язык сайта, вопрос: картинка в стиле желтой прессы?

    • ну раз на раз не приходиться і проблеми бувають у всіх, але поведінка менеджерів взагалі була ніяка і всі якось просто ложили.

      П.С. картинка в стилі Вованада зайшов у гугл і знайшов першу картинку, де закреслена розетка. Трохи протупив, але у них проблеми з українською теж присутні)

  • Marky

    Чого не поважають українців?

    Щоб зробити укр версію сайту їм треба нормально бабла кинути, просто економлять гроші.. це прикро

    Я думаю, що тобі просто попались кончені менеджери.. а таких треба карати, нема якихось даних про них щоб додати в пост?

    • та ні, менеджери ж не розголошуються при спілкуванні, але я вже надсилав скарги їм і на зворотній зв’язок, то хай мастять голову далі.

  • Petro

     А всі так гуртом захищали Розетку під час рейдерського захоплення, а тепер їм на всіх начхати…

    • думаю тут не треба приплітати ті рейдерські атаки. Так чи інакше від них треба було захищати, бо наступним може бути хтось інший, але купувати там далі вже не збираюся.

  • дивно, зазвичай навпаки лише добрі відгуки чути.
    нещодавно другові замінили телефон на новий через майже тиждень користування без всяких експертиз чи чогось такого.

    • ну я б не сказав, що лише добрі. Часто в твіттері матюкаються на розетку, звісно не так часто. як на приватбанк, але буває)

  • poohitan

    два рази в них щось замовляв, і обидва рази вони жорстоко тупили з доставкою. халявщики повні.
    теж в них більше нічо не беру)

    • тупила розетка чи львівські постачальники?

      • poohitan

        тупила Розетка.перший раз вони переплутали моє замовлення з чиїмось іншим. дзвонили, казали що кур’єр вже під’їхав до мого дому, і щоб я виходив. я здивувався, бо думав, що доставка на дім тільки в Києві працює. так і є). виходжу, нікого нема, передзвонив, виявилось, що вони привезли моє замовлення на чиюсь адресу в Києві, і ше й питалися, а може це я справді таку адресу в замовленні вказав?:) далі вибачилися, і сказали що за кілька днів привезуть до Львова.  пізніше хтось інший з Розетки дзвонив, і знову уточнював деталі замовлення. тоді виявилось, що вони везли мені не навушники, а якусь відеокамеру). це мене взагалі вбило)
        навушники я таки за кілька днів отримав)
        а другий раз, то як з твоїм чохлом, дуже довго тягнули з доставкою, ніхто не міг толком пояснити, де і чому моє замовлення.

  • Чомусь таки не до всіх дойшло в нашій країні, що рівень сервісу пропорційний успішності компанії

  • Тарас Бехта

    Мені пару днів тому фотоапарат відправляли з затримкою в 3 дні, а потім доставити ніяк не могли бо трасу київ – чоп замело, то в кінці-кінців плюнув на них і пішов той самий день купив в іншому магазині той самий фотоапарат дешевше на 50 грн. Більше нічо не хочу з ними матию

    • jin

      Те, що деякі речі дешевші, а деякі дорожчі – цілком нормально для всіх магазинів.
      “Нічо не хочу з ними мати” через те, що трасу замело і по всій Україні погано їздити? 😀
      Дивні люди не перестають дивувати =)

      • Тарас Бехта

        Нічо не хочу з ними мати не через те, що трасу замело, а через їхнє ставлення. Чому вони відправили мені товар через три дні після замовлення? Чому ніхто мене не попередив про таку затримку? Я розраховував в пятницю отримати товар, а вони його тільки відправили. Трасу замело, проте якби вони відправили товар тоді коли потрібно було то він би доїхав без затримки. І навіть коли вже ту трасу замело, ніхто нічого про це не повідомляє, я звоню їм на їхній номер вказаний на сайті і оператор каже, що товар повинен вже бути доставлений, я йду в магазин а там кажуть шо машина застряла і невідомо коли буде…Чому вони хоча б узгодити між собою все не можуть, якщо вже не повідомляють людей про ситуацію яка склалался? Саме це й не подобається, а не то що дорогу замело. Якби було нормальне ставлення то можна було б й почекати день-другий ще

      • Ivan

        тут цілком погоджуюсь. Раніше замовляв – привозили наступного дня. Максимум – через день (якщо замовляв ввечері).
        а зараз.. Толку з того, що 7 днів на тиждень працюють. Замовив товар в суботу – так лише наступної середи відправлять. І їхати буде 2 дні. Чим далі – тим гірше.
        З трасою теж було, що замело. Відправляли через 3 чи 4 дні після того як замовив. Ну і припало на те, що “замело”. За той час товар суттєво подешевшав. Хоча б відпустили товар по новій ціні.
        Псується розетка. Добре, що інші непогані магазини ростуть.

  • Sergiy Fedorenko

    Я поржав і вам раджу http://sergij.pp.ua/?p=1262&lang=uk