Microsoft Blogfest 2011. Звіт.

інтернет експлорер

19 листопада в Києві пройшов Blogfest за підтримки Microsoft. Дійство проводилося в офісі Майкрософта, який, мабуть, заслуговую на окремий фото-пост, щоб показати великий конференц-зал, який легко розділяється на два із допомогою стіни, біля 5(чи більше?) переговорних-зал, де під час кава-перерв проводилися мозкові штурми та просто обговорення. Та головна забава – Kinect, охочих було важко відбити від гри.

Організація були на вищому рівні, окрім wi-fi, який просто ліг. Таке часто трапляється на конференціях, але від Майкрософта такого не очікував. Хоча це далеко не основне в організації, бо твітити можна було і з мобільного нету. Особливо хочеться подякувати за відмінний фуршет та ввічливих офіціантів. Дуже прикро, що багато людей зачепившись за проблеми із wi-fi почали обсирати Майкрософт та усе довкола. Особливо звеселило, що в кінці конференції людей попросили підняти палець, якщо їм сподобалося, звісно, що це зробили не всі, але й ніхто не опустив його при зворотній просьбі.

танці

Програма

Першими доповідали Дмитро Шимків та Максон Пуговський. Тема доповіді Сучасні тренди Інтернету: де гроші?. Одним із основних посилів був – «розробляйте під мобільні платформи». Звичайно, що не обійшлося без агітації windows phone. Доповідачі аргументували це тим, що вхідний поріг маленький, адже додатків в магазині віндовса ще дуже мало, а в маркеті андроїда та в еплстор занадто серйозні гравці, щоб з ними конкурувати. Одна із цікавих цифр – це те, що дуже великий відсоток додатків за все своє «життя» заробляє до 3000 доларів, точно не згадаю, але більше 50%.

Також гроші водяться в соцмережах та хмарних технологіях. Дмитро Шимків розповідав про це на прикладі компанія Nike, яка розробила датчики, що вставляються в кросівки або ж носяться у вигляді годинника. Ці девайси рахують кількість ваших кроків, скільки ви пробігли і т.д. Ці всі данні відправляються в хмару та обробляються. В результаті є соцмережа, де люди змагаються хто скільки пробіг, правда в
Україні користувачів ще дуже мало. Одразу згадується foursquare, де люди змагаються за мерство на різних локаціях. Думаю продажі взуття Nike серед гіків збільшуються.

maxon

Далі вийшов Антон Волнухін із статистикою по український блогосфері. В Україні 1.1 млн блогів, з них лише 100 тисяч активних (на 20 менше, ніж минулого року), тобто за останніх три місяці в них з’явився хоча б один пост, а разом їх не менше 5, хоча важко це назвати активністю. А ось твіттер екаунтів стало вдвічі більше – 160 тисяч. Дуже тішить, що їх україномовність зросла і уже становить 45%. Детальна інфографіка на Яндексі.

Дуже багато цікавої інфографіки було в Гліба Вишлінського, який вийшов із доповіддю «Як українці використовують соціальні медіа». Дуже чекаю, коли обіцяне викладуть на сайті GFK, бо усе запам’ятати із презентації просто нереально. Але усіх дуже дивували високі показники соцмережі – Мейл.Ру. Те, що ми нею не користуємося – не означає, що там нема своєї аудиторії.

Сергій Лещенко

Завершував першу частину Сергій Лещенко із досить цікавою та жвавою доповіддю «Чого блогери можуть навчитися у професійних журналістів». Через те, що він не підготував слайди усе перейшло в більш політичне русло та розповідь про те, як проплачені люди коментують статті за окремих політиків. Хоча ще до цього сказав, що пост легше писати, бо він може бути просто емоціями чи незакінченим матеріалом, а над статтею ж потрібно більше працювати. В результаті дійшов до висновку, що політики можуть дискредитувати сам блогінг і люди перестануть вірити блогерам.

київкаст

Взяв участь в мозковому штурмі на тему контентні проекти, який вели дівчата із київкаст. Обговорення було жваве, але пішло трішки не в те русло, бо кожен тягнув ковдру на себе. Потрібно більш жорстокіше всіх обмежувати. Визначили декілька порожніх ніш та дійшли висновку, що потрібно робити тільки ті проекти, які тобі подобається, бо в інакшому випадку вони не досягнуть успіху. Задається питанням «чому я буду вести цей блог через рік?» та «хто мене читатиме через рік?».

Після обіду конференц-зал розділився на дві категорії – WordPress та Facebook.

магазин shoeshoe

Цікавою була доповідь від Андрія Тимчишина-Валевського, який на прикладі свого магазину ShoeShoe розповів «Як розпочати і розвивати бізнес за допомогою блогів і соціальних медіа». У них все почалося ще із ЖЖ, де
вони просто брали замовлення, тепер ж після занепаду цієї блогоплатформи усе перейшло в Facebook. Що не можна робити при розкручуванні груп? Звичайно, що спамити, розсилати масові запрошення, масово тегувати людей на різноманітних фото. Потрібно уникати повторення контенту та не використовувати контексту рекламу. Останнє у деяких людей викликало здивування, хоча і мені самому не надто зрозуміло чому потрібно відмовлятися від контексту. Андрій застерігає усіх, що не потрібно замовляти розкручування груп чи публічних сторінок, бо вам наженуть нецільової аудиторії в кращому випадку, а в гіршому це будуть просто боти. Робіть усе, щоб люди розуміли, що ними цікавляться і відповідають їм персонально, тобто не соромтеся це робити із особистих екаунтів.

А потім ми загралися в Kinect і багато чого, на жаль, пропустили.

дискусія

Тому попав аж на дискусію «Тренди розвитку блогів, соціальних медіа та інтернету». Було цікаво, але чомусь запам’яталося лише тролінг Вотчера, якого звинуватили в зароблянні на жовтих заголовках. Ярина Ключковська повідомила, що Microsoft не збирається запускати ще одну соціальну мережу. Дуже багато розмов було про конфіденційність інформації в мережі та те, що доступу до неї, крім роботів, по суті ні в кого нема і вам не потрібно боятися, якщо ви не терорист.

Активності Interntet Explorer

Слід також згадати про декілька активностей від Internet Explorer 9. Це чемпіонат із кінекту, на який я, на жаль, не попав, але уже потім зміг оцінити всю насолоду від гри у бокс, легку атлетику та теніс. Дуже круто та весело!

Також був квест, в якому потрібно було знайти та зазнимкувати 9 наліпок із порядковими номерами. Переможцем став @tdyoma – який і отримав подарунок від Samsung, який був спонсором заходу.

Подарунки

Подарунки

Microsoft та інші партнери видали просто неймовірну кількість подарунків. Два ноута, купа футболок, декілька калвіатур та сумок, плед. парасолю та інше. Це душе потішило людей.

Також було проведено нагороду усіх переможців Buba 2011, але про це вже в наступному пості.

Дуже вдячний Microsoft за такий захід та багато позитивних емоцій!

Фото: @tdyomafacebook та Microsoft – Facebook

Створіть цілий сайт про Карпати та поїдьте на отдых в Карпатах, щоб писати кожен день постатті. Бронюйте номера вже сьогодні – тел. 38 (067) 430-58-08

Share