#icamplviv – тонни корисної інформації

8 жовтня у Львові проходила дуже масштабна подія – інтернет-форум 2011 icamp lviv. Було аж сім потоків, що змушувало бігати туди-сюди, щоб потрапити на всі цікаві доповіді.

Найбільше я сконцентрувався на наступних потоках: інтернет-маркетинг для професіоналів, Social media та Електронна комерція, на інших я відвідав по одній доповіді, а на Оптимізація бізнесу так і не попав. Розповім коротко про деякі з них.

Перше на що я потрапив – круглий стіл по Сео проти Контексту. Учасники висловлювали свою думку на рахунок того, що краще використовувати при розкрутці сайту. Усі зійшлися на тому, що потрібно використовувати і те, і те. Вадим Цісельський (@Vade_maaR) вважає, що спочатку треба запустити контекст, щоб пішов результат і паралельно проводити сео-оптимізацію. Також хтось із учасників запропонував визначати те, за якими пошуковими запитами просувати, через контексту рекламу. Які ключові слова дають більше трафіку чи продажів, то логічно буде просувати по них.

Наступним була доповідь Петра Нека @mrpetruccio «Від блогера до мобільного блогера» про яку почали говорити ще в кулуарах, бо доповідач оголосив, що буде конкурс із грошовими призами. Який я і виграв 🙂

Любомир Плотніков розказував про HTML 5.0. Я дуже очікував цю доповідь, тому й у мене було велике розчарування уже після перших п’яти хвилин. Дуже жаль, але було слабенько.

Олег Мішин @whitemystyle Бызнес СЕО-оптимізаторів. Він як фрілансер та найманий працівник розповідав у кого краще замовляти просування та як проконтролювати результат. Зійшли на тому, що у фрілансера набагато дешевше, а гарантії, які «надає» компанія примарні та не відповідають дійсності. Для контролювання роботи потрібно замовляти СЕО-аудит у інших фрілансерів або взагалі просити на форумі людей, які можуть зробити це і безкоштовно 🙂 Тоді ваш виконавець злякається звільнення і одразу почне виправляти усі свої помилки. Зачепили і тему юзабіліті – Олег каже, що потрібно 5 людей, щоб знайти найбільш грубі помилки на вашому сайті, бо для розробника усе ясно, а ось у користувача своя логіка.

Десь в цей час на потоці Blogocamp я виграв квиток на tedXlviv 🙂

Дуже цікава доповідь була у Юрія Висовця про Google analytics. Розказував про те, як зробити, щоб були повні реферали, бо за замовчуванням показуються скорочені, дивитися позиції по ключовим словам. А також реальні ключові запити з adwords, бо, як відомо. гугл показує ключовик той по якому ви купили посилання, а не той який ввів користувач. Можете звертатися до Юрія за кодами – він обіцяв вислати 🙂

Станіслав Матюшенко – Підвищення конверсії за допомогою Usability. Деякі тези: пишіть контакти із кодами міста. робіть функцію «передзвонити мені». Основні проблеми – кросбраузерність, сео-текст находиться вище списку товарів. На рахунок останнього дуже крутий лайфхак – ставити сек-текст вище в коді, а з допомогою css опускати його вниз візуально.

Далі я завис на 2 потоці, де дуже круто розповідали, як змусити ваш магазин продавати більше та те, що ніша не головне.

Галина Вітюк стверджувала, що ніша не головне, бо якщо ти не вмієш продавати, то все рівно яка ніша. Головне те- як ти продаєш!

Денис Суділковський запевнив, що не потрібно навантажувати покупця інформацію та не змушувати його думати. Хлам треба віддавати бонусами, а продавати продовжувати і після того, як покупець натиснув кнопку купити.

Дуже задоволений тим, що відвідав конференцію, бо дійсно почерпнув багато нового та корисного! Будемо розвиватися!

Про афтепаті та інші дикі штуки пізніше…

Для того, щоб забезпечити весь івент тканиною вам потрібно купить ткань оптом за фотографією. Вибери та не розчаруйся у якості інет-товару.

TwitterFacebookGoogle+VKПоширити будь-де