Коли нарешті Укрзалізниця виведе тві-стіну?

Їхали сьогодні з @tdyoma та @druh_opryshok в експресі Київ-Львів. Все наче круто, зручні місця, їде швидше, аніж інші поїзда, але…

Чи не хотів би я різати вени після шести з половиною годин “відбірної” реклами та радянських фільмів? Якби не хороша компанія, то було б дійсно важко витримати усе це, бо само собою ця ж реклама лишилась на рівні 90-их.

Слідкуючи за пасажирами було зрозуміло, що усім просто не потрібен той телевізор, бо переважна більшість все рівно натягнула навушники, а інші просто мучилися від глючного телика, в якому окрім згаданих уже радянських фільмів, була піратська копія Аліси в країні чудес, який час від часу покривалося квадратиками.

А ось яка концепція для цього телевізора виникла у нас.

Перша ж ідея звичайно була вивести тві-стіну зі згадками про Укрзалізницю або просто вивести хеш-тег. Були б твіти типу: передаю привіт пацанам із 41-43 місця і най менше кричать 🙂

Запустити бота, який буде через твіттер визначати яка пісня отримала більше ретвітів та вмикати її. Були б цікаві бої музичних стилів.

Думаю можна вигадати ще багато крутих призначень цьому телевізору, який би дійсно привертав увагу і давав якусь користь у тій рекламі, яку нам пхали у такому блювотному вигляді.

Share